Thursday, December 15, 2011

Done

Ok. Menonton wayang, lepak2 dan makan bersama sudah selesai. For this lepaking, kami berjaya keluar pagi. Hahaha. Then menuju ke rumah sahabat hantar lappy. Terus ke Bukit Raja. Ni memang lokasi kami setiap kali menonton wayang ye sebab tak perlu berpusu-pusu but then tahan bosanlah!

Eh, setelah 2bulan tak bersua, akhirnya dapat juga lepak dengan Driver aku. Tapi malangnya dia sangat penat. Haha. Then, penatpenat dia aku ajak juga gadoh. Last-last sentap sendiri.

"Takpayah laa layan orang macam umur 5 tahun. Ingat kami ni anak murid ang ka dok tanya benda sama banyak kali?!" Straight to my face. Kawkaw first time punya sentap. Then dia sambung, "Buat orang hilang mood ja!" Wow, terus aku like... Hmm. Gila babi punya senyap. HAHAHA.

Pastu aku sentap sendiri, merajuk sendiri, pujuk pun sendiri lah. Hahaha. Pepandai laa bawa diri ye. Malas nak cakap pasal menjaga hati :)

Oh ya. Akhirnya dapat juga menonton Ombak Rindu. Ermm. Terus terang aku memang tak minat cerita macam ni. The first 20-30 minutes aku boleh tidur! Hebak mungg! Dasat arr. Aku terjaga pun time Si Lisa Surihani meroyan paksa2 kahwin. Eh, aku dok pikir *Kena rasuk plak Minah ni.. Aku ni tengok cerita seram ke cerita cinta?* Alaa, bodoh. Ngeeee.

Eh, haruslah gua nak sertakan bukti. HAHA.
Then, balik tu lepak kedai makan. Eh, sempat lagi kami gaduh dekat station minyak. See.. So for now, aku buat keputusan tak perlu jumpa sampai rasa betul-betul nak jumpa barulah plan. Kalau tak, kerja memang gaduh tak habis.

Malam ni tidur dengan hati bengkak sebab still juga gaduh time mesej. Semakin cannot go on ni.. Haruslah stop. -_-'

p/s: Aku buat keputusan untuk tidak memaksa lagi. Just go with the flow :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...