Wednesday, December 14, 2011

Panggilan Temu duga UiTM

Salam. Aku sangat bersyukur punyai peluang untuk menghadiri temu duga Ijazah Sarjana Muda UiTM. Serius, tak sangka boleh dapat. Maka, berbekalkan iman yang kurang di dada dan CGPA 3.61, aku berharap dapat melanjutkan pelajaran di UiTM.

Ya, aku tahu dulu aku belajar di IPTS; Kolej Terulung Di Pantai Timur. But still aku manusia yang memang mahu melanjutkan pelajaran di IPTA. Serius, nak! :) So, i will try my best for this interview. Wish me luck guys. Love uoallss. Hahaa. Gila bajet retis :p


p/s: Sungguh bersyukur, Alhamdulillah. Harap apa yang aku hajati, yang aku impi, akan terjadi. Amin.. :) Thanks pada family and kawan-kawan yang always support :)

4 comments:

shafiah shafiee said...

caiyoookK!!! wat molek2 intbiu nnt.. ;)

ID said...

gudluckz dear :)

Unknown said...

good luck ky

Lany Azman said...

goodluckkkkkkkkkkkkkkk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...