Saturday, December 24, 2011

Patah Seribu

Been watching This MTV of Patah Seribu second version; Shila Amzah ada bakat lakonan yaw. Hmm. Sweet plus sedih. Inilah baru sedih. Kalau nonton Ombak Rindu aku tak terusik pun tapi tengok Video clip ni aku boleh terusik! Hati jadi sayu. Serius. Korang patut layan.

Layan VC ni yuk. Sedih T_T Ayat aku paling suka:
"Awak, saya nak awak kawan dengan saya. Sebab saya tahu awak akan jatuh cinta dengan saya."

Next, ayat ni juga:
"Saya milik awak selamanya..."



p/s: Hmm.. Ini memang cinta mati.. Tapi walau macam mana pun cinta, Allah tetap cinta yang satu... Haa, jangan jd mcm Tengku Sofea yg kononnya kena hack and kononnya fake. Hina, kutuk agama. Nauzubillah. Apa-apa pun hanya Allah dan dia saja yang tahu kebenaran.. 

1 comment:

ID said...

suka juga video ni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...