Friday, April 20, 2012

Hormat

Fahami konsep hormat-menghormati. Even GOLDEN RULE pun menyatakan "treat people how you want to be treated".

Jadi apa pendapat kau tentang manusia yang memang tak faham konsep hormat? Ada tak rasa macam nak adun sebati kendian rasa nak uli-uli sampai dia leper? Nak pulak manusia ni kawan korang. Aku rasa macam nak piat-piat telinga dia. Tau geram?

Lu hormat gua, gua hormat lu! *HAHA, EPIC*
Kalau kau hormat orang, pasti kau juga akan di hormati dan di segani. Ini memang terbukti benar. Bak kata orang Melayu, "Kau jangan kurang ajar!" Mudah sahaja konsep ini. Aku hormat kau, kau hormat aku. Nuff said.

p/s: Yang lagi menambahkan sakit hatinya, orang tu kawan kita yang memang tak tahu menghormati. Memang kena pulak maki. Aku bukan seorang yang penyabar ^____^V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...