Monday, April 23, 2012

Personality

Sejak-sejak ada assignment Psychology ni, aku kemain rajin mencari 'Personality Test' untuk di jawab. Malah aku cukup kagum kerana terbukti benar personality aku begitu. Itu yang tambah teruja! Haha.

Eh, kamu patut cuba buat ujian Personaliti supaya boleh membaiki diri. Mana yang buruk kita jadikan baik. Seperti yang aku dapat, menurut ujian Personaliti tu, aku ni seorang yang suka menangguh membuat sesuatu yang penting. <--- See, memang 100% betul punya!

Jadi, aku perlu berubah. Dari situ aku akan cuba membuat satu, dua cara supaya aku tahu menggunakan masa. Yay. Okay. So, korang pun pergilah buat. Mana tahu dapat membantu membaik pulih personaliti agar lebih menarik! :)

p/s: Rasa lega, dua assignment sudah settle. Yay!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...