Tuesday, November 22, 2011

Auumm

Hey Peeps. Belum terlambat nak ucapkan Tahniah kepada Pasukan Bola sepak  Harimau Muda (B23). Satu kejayaan yang besar dalam Sukan Sea bebeh. Tak lupa juga kepada pasukan renang menyapu bersih emas. Woott. Eh, kepada semua atlit yang menyumbang pingat, terima kasih banyak-banyak. Tahniah kepada anda semua.

Hebat sungguh pasukan bola sepak. Mentaliti yang cukup kuat bermain di stadium yang mempunyai ratusan ribu penyokong Indonesia. Memang salute. Yeah. Chop, semalam macam kawan sekolah gua ada buat gol <--- Cehh, ingat bagus lettew, bila dah glamour, baru nak ngaku pernah satu sekolah, satu asrama. Wat a loser u are. HAHAHAHA! Serius, dulu aku sekolah pusat sukan negeri selangor. Sempat bersekolah dengan Asraruddin (Jersi 6) sebelum dia berpindah ke Bukit Jalil. Itu je lah ceritanya pun. Bukan best pun. Pi baca buat pa. Kuikuikui. Sama jugalah dgn junior aku Mahali tuuu. Aisehh. Tu pun pernah sekolah dengan aku. *Dan,dan semua penah sekolah dengan aku. HAHAHAH*
Ce teka mana asra. HAHAHA. Kiutkan beliau. LALALA.
Auummm. Banyak sungguh masa aku buat entri ni. Nak kena baham ni. HAHAHA. K, kbai.

p/s: Selalu sangat sakit perut sampai terbawa-bawa ke hati T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...