Wednesday, November 30, 2011

Ombak Rindu.

Heee, tengok poster macam tragis je. Nyampah mak :p
Salam. Aku syak ramai yang beria-ria nak tengok ombak rindu. Tayangan pada 1/12/11. Esok la ye? Ngeee. Ramai benor yang eksaited tak sudah. Yelah, cerita adaptasi novel terlaris Malaysia kata. Kehkehkeh. Kat rumah ni pun bernanah telinga dengar kakak aku hari-hari duk kata nak tengok ombak rindu. Nak pula hero pujaan ramai berlakon. Ombak rindu di barisi pelakon mantap <--- *mantap ke?* Wakaka. Ada Izyan Wasli (Heroin) Aaron Aziz, Maya Karin, Lisa Surihani, Bront Palarae dan ramai lagi. Kalau nak tulis sinopsis memang aku tak lepas punya. Silap-silap kena hentam pulak aku.Terus-terang, aku bukan penggemar cerita-cerita novel nak-nak lagi kalau cerita yang mengalir je air mata. Serius, aku tak layan. Penat la nak main jiwa kann? Ngeee ;)

Ngee. Novel terlaris Di Malaysia hasil nukilan Fauziah Ashari
Jangan cerita lah. Kat Ombak rindu (Official Homepage) pesbuk, wall penuh. semua tak sabar nak nonton Ombak Rindu. Aku? Macam xberapa minat. Tapi kalau dengar banyak feedback positif, memang pecut pergi panggunglah. HAHAHA :) Memang gempak la kan story ni.

Belum apa-apa dah ada yg tanya cd cetak rompak. Sabar jela. Aku xmau click LIKE. HAHA :p

Kat Brunei pun sampai fully booked uolss. Kelas jah oi. Mantopp!
So, kat uolls yang memang bercadang nak tengok esok, bersedialah dilanda ombak beribu orang di pawagam berhampiran ye. Ekekeke. Nak pula sekarang ni cuti sekolah. Lagi best, woooahh :) Yang mana tengok esok tu, share la story sesama ye. Mana tau pendapat berbeza ke. Aku nak tunggu feedback dulu, baru nak pi tengok. :p

Layan Trailer Ombak Rindu yukk ;p


p/s: Aku sebenarnya tak suka layan cerita tragis-tragis walaupun ending cerita tu gembira. Kalau start tragis, memang takde mood nak tengok. Uwaaa :p

1 comment:

✿ cik pieQa ✿ said...

oombak rindu sangat amat best.

sangat2..

amat2..

harus prepare tisu bila tengok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...