Monday, December 12, 2011

Vacation :)

Oh, boleh kata seperti vacation lah. Dua hari berturut2. Melepak dengan teman-teman yang super awesome. Sabtu lepaking KL-Mid Valey-The Gardens. Then, Ahad seriously superb day. Kami mandi-manda di Sunway Lagoon. 

Even ramai juga manusia, Hentam! Janji puas. HAHAHA. They are super awesome. I mean the Friends! Seronok dapat teman-teman seperti mereka. We will always support each other man..

Yuk, layan gambar! :)
Sahabat tu kata: Kau dh mcm pelancong cina aku tengok!
Paparazi punyo koje lo ni. *Makin mnjd gemuknya sjk cuti sekolah*
She will always be my love :p
Kau hado? :)
Muka mintak kaki. Bajet semua model :p
Hoo laa, jumpa kembar aku :p
Ni memang mengundang. Bajet macam Malaysian Next Top model? :p
Sebenarnya, aku tatau apa motip aku di situ. Mcm tercicir duit jaa :p
Ekceli banyak lagi gambar. Tak mampu haih nak bagi semua. Cukup lettew. Hekhek. Memang Best yaw. Eh, then.. Aku jadi Photographer tak bertauliah untuk pasangan suami isteri datang dari India yang bercuti di Malaysia. Mereka memuji Malaysia! dan Orangnya. Hahaha. Awuu.

p/s: Penat. Aku membuat keputusan untuk terus menjaga hati sendiri dan meneruskan cuti. Aku sedang bercuti dari bercinta. Sehingga bila, aku sendiri tak tahu :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...