Sunday, December 4, 2011

Pengantin Baru

Sabtu-3/12/11 Kami pergi wedding kawan kami di Karak, Pahang. It was really awesome. My classmate time di kolej dulu. Eh, beliau our first friend yang kahwin dalam batch kami! Really man. Macam sekejap je masa berlalu.

Ekceli, nak cakap terus-terang, sumpah aku cemburu. Buat aku tertanya-tanya bila nak kahwin. HAHAHA. But then, pergi majlis kahwin, tapi kami pula posing lelebih. It's like a small reunionla kan. A small group of people <---Sebab batch kita bukan ramai pun.

Anyways, Selamat Pengantin baru pada sahabat, Izzati dan Sani. Semoga beranak pinak dan berbahagia ke Hujung Nyawa. Amin.

Last but not least, Thanks to Syue a.k.a blogger terhebat! kerana kami banyak menyusahkan beliau dan pasangannya. Heee, harap lepas ni giliran beliau pula la ye? :p
Layan Gambar Yuk.

Sebelah kanan pengantin ye :p

Haa, yg ni memang, tatau malu punya orang :p Amik berkat

3suara meletops; Shila, Jac, Ning :p

Si baju hitam tu pun dah amik berkat. HAHA. Elok sangat

Oh, ini artis undangan :p
p/s: Dalam hidup ni, banyak dugaan yang Dia beri pada kita. Mungkin ada manusia yang di tarik nikmatnya. Namun itu semua sudah tertulis. Jangan berani mencabar sesuatu takdir dengan mempersoalkan kekurangan seseorang. Kau salah. Memang besar salahnya bila HARAPAN kau berikan padanya dari awal dulu hanya dusta belaka! Kau patut fikir semua, sebelum menghancurkan harapan itu sendiri. Kau sendiri yang membunuh diri sendiri :) Pesanan dan ingatan ini juga buat aku biar tidak terjerumus dalam sesuatu yang besar silapnya :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...